میں2021 اور2027میں پھنس گیا ہوں”ٹائم ٹریولرکادعوی

ٹائم ٹریول دنیا میں سب سے زیادہ زیر بحث موضوعات میں سے ایک ہے، اور زیادہ تر اسے اپنے تخیل کی تصویر کے طور پر دیکھتے ہیں۔ اب ایک ٹک ٹاکر نے ٹائم ٹریول کا بھی ناقابل یقین حد تک دعوی کیا ہے، لیکن ہمیشہ کی طرح صارفین کی اکثریت اس کی ویڈیوز کو جھوٹ کا پلندہ قرار دیتی ہے۔

@unicosobreviviente اس ٹک ٹاکر کانام جیویئر ہے جس نے اپنے ٹک ٹاک ہینڈل پر پوسٹ کی گئی کئی ویڈیوز میں دعویٰ کیا ہے کہ وہ ٹائم ٹریولنگ کرتے ہوئے وقت میں آگے اس حد تک گیا ہے جب دنیا سے تمام انسان ختم ہو گئے تھے اور وہ آخری انسان باقی رہ گیا تھا۔

جیویئر کی ویڈیودیکھنےکےلیےیہاں کلک کریں

رپورٹ کے مطابق زیویئر نے اپنی ویڈیوز میں بارسلونا اور کئی دوسرے بڑے شہروں کی تصاویر بھی دکھائی تھیں، جن کے بارے میں وہ کہتے ہیں کہ یہ اس وقت کی ہیں جب وہ دنیا میں واحد شخص رہ گیا تھا۔ ان تصاویر میں ان شہروں میں سڑک کے کنارے کھڑی اونچی عمارتیں اور کاریں تو دیکھی جا سکتی ہیں لیکن ایک بھی شخص نظر نہیں آتا۔ زیویئر نے تصدیق کی: “میں 2021 اور 2027 کے درمیان پھنس گیا ہوں۔” میں آپ کے متوازی دنیا میں ہوں۔ “

صارفین زیویئر کے دعووں کی تردید کر رہے ہیں اور اسے اپنی بات ثابت کرنے کے لیے چیلنج کر رہے ہیں۔ ایک صارف نے لکھا، “آپ مستقبل کے اس مباحثے پر ویڈیوز کیسے پوسٹ کر رہے ہیں؟” کیا آج بھی انٹرنیٹ ایک جیسا ہے؟ میں آپ کو چیلنج کرتا ہوں کہ آج میرے شہر کی تصویر کھینچ کر پوسٹ کریں۔ ایک ویڈیو میں، زیویئر نے بھی پوز دیا، لیکن اپنے آئی فون 11 پرو سے اپنا چہرہ چھپا لیا۔ ویڈیو پر تبصرہ کرتے ہوئے ایک صارف نے لکھا کہ ’واہ، 2027 میں اس کے پاس اب بھی آئی فون 11 پرو موجود ہے۔